FFXIII-2 -pakkaus: Fight In Style
Tämä pakkaus sisältää Coliseum-vastustaja Omegan ja kaksi asua: Summoner's Garb (Serah) ja Battle Attire (Noel).Omegan kohtaamista varten syötä Historia Crux (alkaen kappale 2) ja valitse "Coliseum -??? AF-".Valitse päävalikosta kohta Outfits vaatteiden vaihtamiseksi. Uusia asuja ei näytetä tiettyjen kohtausten aikana.Sisältö on mahdollista ladata myös käyttämällä sitä vastaava promootiokoodi. Promootiokoodi ei ole voimassa enää oston jälkeen.