Femme Fatale Wild
Vaihtoehtoasujen paketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Uusia villejä asuja Chun-Lille, C.Viperille, Sakuralle, Roselle ja Cammylle. Käytä näytä uusia asuja ja voita vastustajasi tyylillä!*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.