Femme Fatale -kauhu
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet kauhuasut seuraaville hahmoille: Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose ja Cammy. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.