Fated Winter Pack
Valmistaudu kohtaamaan Etherian vuorten jäätyneet laumat. Tässä paketissa on ainutkertainen asu metsästäjättärelle sekä muita tavaroita avuksi taistelussa Vanhoja vastaan! Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. Voit lunastaa paketin esineet Heroes Marketplacen tai Private Tavernin postilaatikosta. Paketin sisältö: 2000 Gem-jalokiveä sankarien, koristeiden, asusteiden ja muun ostamiseen. 1 Frostfanged Huntress -asu hyytävän talven varalle. Viisi Campaign Shard Pack -kampanjasirpalepakettia, joista saat ainutlaatuisia bonuksia sankareille ja puolustuksille.