Farming Simulator 19 - Valtra N-Series Gold DLC
Tämän Valtra N-Series Gold Tractor DLC:n saa vain Xbox Onelle. Laajenna Farming Simulator 19 -kokemustasi Valtra N-Series Gold DLC:llä, joka antaa käyttöösi kyseisen ainutlaatuisen traktorin. Lisäsisältö tulee saataville pelinsisäiseen kauppaan lataamisen jälkeen. Tarvitset riittävästi pelinsisäistä valuuttaa sen ostamiseen.