Farming Simulator 19 - Rottne DLC
Kehitä Farming Simulator 19 -käyttökokemustasi lisäämällä siihen uusia metsänhoitotilaisuuksia ladattavalla Rottne-sisältöpaketilla! Tämä ladattava sisältö sisältää kaksi uutta työkonetta Rottnelta, joka on yksi alan johtavia metsäkoneyrityksiä. - The Rottne F20D: kuormatraktori - The Rottne HD21D: harvesteri Ladattuasi lisäsisällön tämän sisällön voi ostaa pelin sisäisestä kaupasta. Varmista, että sinulla on riittävästi pelin sisäistä valuuttaa niiden ostamiseen. Tämä lisäsisältö kuuluu Season Pass -kausikorttiin.