Farming Simulator 19 - John Deere XUV865M Gator DLC
Laajenna Farming Simulator 19 -kokemustasi John Deere XUV865M Gator -DLC:llä, joka antaa käyttöösi kyseisen ainutlaatuisen hyötyajoneuvon. Tämän ladattavan lisäsisällön saa vain Season Pass -kausikortilla ja Premium Edition -versiossa. Lisäsisältö tulee saataville pelinsisäiseen kauppaan lataamisen jälkeen. Tarvitset riittävästi pelinsisäistä valuuttaa sen ostamiseen.