Farming Simulator 19 - Bourgault DLC (Windows 10)
Laajenna pelikokemustasi maatilalla uudella virallisella Farming Simulator 19 ‑laajennuksella! Tämä DLC sisältää seitsemän konetta Bourgaultilta ja yhden uuden John Deeren traktorin: – 3320-76 Paralink Hoe Drill ‑kylvökone – 3420-100 Paralink Hoe Drill ‑kylvökone – 7950 Air Cart ‑kylvökone – 71300 Air Cart ‑kylvökone – SPS360-50-kultivaattori – XR770 Harrow -‑rikkaruohoäes – FMS CD872-8 ‑kylvökone – John Deere 9RX Series ‑suurtraktori. Latauksen jälkeen lisäsisältö on saatavana pelinsisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla riittävästi pelinsisäistä valuuttaa niiden ostamiseen! Tämä DLC sisältyy kausipassiin.