Farming Simulator 17 - Premium Edition
Farming Simulator 17 Premium Digital Edition sisältää pelin ja Season Passin. Omaksu Farming Simulator 17 -pelissä nykypäivän maanviljelijän rooli! Tutki uutta Pohjois-Amerikan ympäristöä. Aja yli 250 maatalousajoneuvolla ja -laitteella yli 75 valmistajalta, mukaan lukien Challenger, Fendt, Valtra ja Massey Ferguson. Korjaa ensimmäistä kertaa auringonkukka- ja soijasatoa. Pidä huolta karjastasi (lehmät, lampaat, kanat ja nyt myös siat), hoida metsätaloutta ja laajenna maatilaasi tuotteitasi myymällä! Kuljeta tuotteitasi kuormureilla ja peräkärryillä tai lastaa ja aja junilla kohteeseesi. Kasvata maatilaasi verkossa muiden pelaajien kanssa ja lataa yhteisön luomia modeja nauttiaksesi alati kasvavasta Farming Simulator -kokemuksesta!