Far Cry Primal - Mammutin legenda -tehtävät
Juo šamaanin maljasta kokeaksesi elämän mammuttina. Käytä valtavia voimiasi taistellaksesi laumasi eloonjäämisen puolesta. Sisältää Mammutin legenda -tehtävät (Petojen kaksintaistelu, Metsästä metsästäjiä ja Vangittu vanhin).