Far Cry 6 -virtuaalivaluutta – Suuri paketti 4 200
Paketti sisältää 4 200 Far Cry -krediittiä (ml. 700 Far Cry -krediitin bonus), joilla voi avata lisäesineitä, pelivaluuttaa, resursseja ja paljon muuta.