Far Cry 6 -virtuaalivaluutta – Pieni paketti 1 050
Paketti sisältää 1 050 Far Cry -krediittiä (ml. 50 Far Cry -krediitin bonus), joilla voi avata lisäesineitä, pelivaluuttaa, resursseja ja paljon muuta.