Far Cry 6 -virtuaalivaluutta – Keskikokoinen paketti 2 300
Paketti sisältää 2 300 Far Cry -krediittiä (ml. 300 Far Cry -krediitin bonus), joilla voi avata lisäesineitä, pelivaluuttaa, resursseja ja paljon muuta.