Suunnista Atlantic Cityn Boardwalkille ja osallistu suurten panosten peliin tällä kokoelmalla. High Stakes Bundle sisältää seuraavat C.A.M.P.-lisäesineet ja kosmeettiset esineet: – Casino Quarter C.A.M.P. Kit: Rakenna oma Atlantic Citysi. – Civic Duty Power Armor: Munit pyörittävät kaupungin pyöriä. Täytä kansalaisvelvollisuutesi tällä Power Armor -haarniskalla! – Honey Pot 'o Gold Slot Machine: Jos onni potkaisee, kierit pian rahoissa. – Aquarium of the Atlantic Door: Mitkä aarteet odottavat sinua tämän oven takana, joka vie merten syvyyksiin? – Large Overgrown Plushie: Overgrown valloittaa makuuhuoneesi tällä suurella pehmolelulla! – Rig Roll-Up Backpack: Varusta, kieritä kasaan ja pakkaa mukaan tällä monikäyttöisellä repulla!