Fallout 76: 4 000 atomia (+1 000 bonusatomia)
Osta 4 000 atomia (+1 000 bonusatomia), Atomic Shop -kaupassa käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa uusia asuja, aseskinejä, panssariskinejä, hymiöitä, sisustusesineitä ja muita!