Fallout 76: 2 000 atomia (+400 bonusatomia)
Osta 2 000 atomia (+400 bonusatomia), Atomic Shop -kaupassa käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa uusia asuja, aseskinejä, panssariskinejä, hymiöitä, sisustusesineitä ja muita!