Fallout 76: 1 000 atomia (+100 bonusatomia)
Osta 1 000 atomia (+100 bonusatomia), Atomic Shop -kaupassa käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa uusia asuja, aseskinejä, panssariskinejä, hymiöitä, sisustusesineitä ja muita!