Fallout 4: Wasteland Workshop (PC)
Fallout 4:n Wasteland Workshop -lisäosan avulla voit suunnitella ja virittää häkkejä, joilla voit vangita erilaisia olioita – nuhjuisista ryöväreistä raivoaviin kuolonkynsiin! Kesytä joutomaan eläimiä, usuta ne tappelemaan tai päästä ne irti asutuskeskuksiin – sinä päätät! Fallout 4: Wasteland Workshop sisältää myös uusia sisustusvaihtoehtoja asutuksiin, kuten loisteputkivalaisimia, irtokirjaimia, täytettyjä eläimiä ynnä muuta! (Vaatii Fallout 4 -peruspelin.)