Fallout 4: Vault-Tec Workshop (PC)
Rakenna parempi tulevaisuus maan alle uuden Vault-Tec Workshopin avulla! Tässä Fallout 4:n lisäosassa voit rakentaa holvin ja houkutella sinne uusia asukkaita ennen sotaa valmistetuilla retro-nostalgisilla huonekaluilla, valaisimilla ja taide-esineillä! Vault-Tec luonnollisestikin kannustaa valvojia tekemään kokeita holvilaisilla, jotta selviää millaista ainesta he oikeastaan ovat. Vault-Tec Workshop tarjoaa kaikki tarvittavat välineet täydellisen holvin rakentamiseen ja käyttöön. (Vaatii Fallout 4 -peruspelin.)