Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Fallout 4 High-Resolution Texture Pack -paketilla joutomaa avautuu edessäsi ennennäkemättömällä tavalla. Paketti päivittää Lexingtonin sortuneet rakennukset, Bostonin sataman rannan ja kaikki muut alueet äärimmäisen yksityiskohtaisiksi.