Fallout 4: Game of the Year Edition
Yli 200 palkintoa voittanut Fallout 4: Game of the Year Edition sisältää Bethesda Game Studiosin ylistetyn Fallout 4 -pelin ja kaikki kuusi virallista lisäosaa: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop ja Nuka-World! Holvi 111:n ainoana eloonjääneenä sinun on jälleenrakennettava Fallout 4:n joutomaa ja valittava sen kohtalo. Voit liittyä useisiin valtaa havitteleviin ryhmiin tai toimia yksin – valinta on sinun. S.P.E.C.I.A.L.-hahmosysteemin ansiosta voit olla kuka haluat, voimahaarniskaa käyttävästä sotilaasta lipevään hurmuriin, ja koota oman pelityylisi sadoista eri eduista. Koe jännittäviä taisteluita ensimmäisen tai kolmannen persoonan näkökulmasta ja käytä dynaamista V.A.T.S.-tähtäyssysteemiä parhaimman taktisen edun saamiseen (tai näyttävimmän tuhon tuottamiseen)! Fallout 4:n valmistussysteemillä voit kerätä, päivittää ja rakentaa tuhansia erilaisia esineitä, kuten aseita, panssareita ja jopa omia muokattavia asutuksiasi. Tervetuloa kotiin.