Fallout 4: Far Harbor (PC)
Valentinen etsivätoimistolta saatu uusi tapaus vie sinut etsimään nuorta naista ja syntikoiden salaista siirtokuntaa. Matkaa Mainen rannikolta salaperäiselle Far Harborin saarelle, jossa korkeammat säteilyarvot ovat tehneet maailmasta villimmän. Selvittele syntikoiden, Atomin lasten ja paikallisten asukkaiden välillä muhivaa konfliktia. Tuotko rauhan Far Harboriin, ja jos tuot, niin mihin hintaan? Far Harbor -lisäosa tarjoaa tutkittavaksi uuden laajan maa-alueen, joka on täynnä uusia ryhmittymien tehtäviä, asutuksia, vaarallisia olioita ja huipputason varusteita. (Vaatii Fallout 4 -peruspelin.)