Fallout 4: Automatron (PC)
Mystinen Mechanist on päästänyt lauman pahoja robotteja valloilleen Commonwealthiin – ja niiden joukossa on myös pirullinen Robobrain! Korjaa tilanne jahtaamalla näitä automatisoituja vihollisia ja kerää niistä osia omien robottikumppaneidesi rakentamiseen ja muokkaamiseen. Voit valita robottisi raajat, panssarin, kyvyt, aseet, maalipinnan ja jopa äänen sadoista eri vaihtoehdoista. (Vaatii Fallout 4 -peruspelin. Tarkoitettu vähintään tasolla 15 oleville Fallout 4 -hahmoille.)