Fallout 4: 2700 Creation Credits (PC)
Hanki 2 700 Creation-krediittiä, joita voi käyttää Fallout 4 -pelissä. Luokiteltua sisältöä voi ostaa krediiteillä. Creationit ovat yhteensopivia pääpelin ja virallisten lisäosien kanssa.