Fall Guys – 13 500 Show-Buckia
Show-Buckit ovat pelin valuutta. Niillä voi ostaa pelin sisäisiä esineitä, joilla voi muokata Fall Guy -hahmon eri ominaisuuksia, kuten asuja, värejä ja kuvioita. Tämä paketti sisältää 13 500 Show-Buckia! Fall Guys -peli vaaditaan. Show-Buckit ovat käyttäjätili- ja alustakohtaisia.