Faces of Illusion: The Twin Phantoms (Xbox Version)
Nuori toimittaja näkee, kun teatteritähti Beatrice Le Brun kidnapataan. Kunnianhimoinen nainen aloittaa omat tutkimuksensa. Selviää, että pääepäilty on eräs Charles Delacroix – maailmankuulu illusionisti, joka katosi salaperäisesti jokin aika sitten. Kun toimittaja ja hänen nuori apurinsa – Beatricen veli – seuraavat kidnappaajaa, sieppauksen taustoista ja salaperäisestä romanssista valkenee yhä enemmän ja enemmän. Onko kaikki vain silmänkääntötemppua vai todellista taikuutta ja puhdasta pahuutta? Mitä oikeasti piilee pariisilaisen teatterin uumenissa? Selvitä kidnappaajan henkilöllisyys ja pilaa hänen suunnitelmansa ennen kuin on liian myöhäistä!