Fable II - Knothole Island (Premium)
Knothole Island -paketin premium-versiossa on uusia tehtäviä, paikkoja, hahmoja ja muuta.Tapaa sukellusvenelaivuri Gordon Bowerstonen laitureilla. Saat siellä lahjoja, jotka voivat houkutella salaperäiselle saarelle. Lähdet siellä uusiin seikkailuihin ja taisteluihin, ja löydät Albionin harvinaisimpia aseita, vaatteita ja juomia.Voit myös tarkistaa sijoituksesi yli 50 uudessa tulostaulussa osoitteessa Lionhead.com.Jos olet hankkinut Knothole Island (Premium) -paketin ja haluat pelata yhteistyöpeliä missään Albionin osassa, kanssapelaajan on myös ladattava Fable II Knothole Island (Free)- tai (Premium) -paketti.Täydellistä Knothole Island -saaren yhteistyöpeliä varten kummankin pelaajan on ladattava Knothole Island (Premium) -paketti.