Extreme Exorcism
Extreme Exorcism on paranormaali tasohyppely, jossa jokainen tekemäsi liike palaa kummittelemaan. Astu Mae Barronsin – äärimmäisiä keinoja käyttävän Extreme-manaajan – saappaisiin. Hänen yliluonnolliset kykynsä tulevat tarpeeseen, kun aavetalon haamuista ei ole millään muilla keinoin päästy eroon. Tavalliset keinot eivät toimi näihin kummituksiin. Maella sen sijaan on tappava asearsenaali, jonka haamuja tuhoaviin aseisiin kuuluu kaikkea raketinheittimistä teräväreunaisiin bumerangeihin. Mutta vastassasi ei ole mikään tavallinen poltergeist. Jokaisen kierroksen lopulla esiin ilmestyy haamu, joka matkii jokaista edellisellä kierroksella tekemääsi liikettä. Mitä kauemmin selviät, sitä hurjemmaksi peli muuttuu. Osallistu loputtomaan haamujen hävitykseen kummitustalon 10 aavemaisella alueella – jokaisessa huoneessa on oma kammottava vaaransa. Kohtaa rohkeasti parvekkeen tuulet ja keittiön tulipalot, ja yritä selvitä mahdollisimman kauan. Valittavana on paholaismainen paikallinen moninpeli, jossa voit pelata yhteistyöpeliä tai deathmatchia jopa kolmen kaverin kanssa, ja 50 ainutlaatuista haastetta, joten uskaliainkin Extreme-manaaja joutuu koetukselle.