Extra Slots Pack
Extra Slots Pack lisää muokattavien Create-A-Class-settien määrän kymmeneen ja laajentaa media-arkistoa. Pelaajilla on 20 tunnus-, 32 elokuva- ja 40 ruutukaappauspaikkaa lisää. Activision ei takaa verkkotallennustilaa eikä tee hyvityksiä, mikäli tallennetut tiedot menetetään tai yhteys tietoihin katkeaa. Activision voi milloin vain lopettaa verkkotallennuksen (tai vähentää tallennustilaa) ilman erillistä ilmoitusta, kun ostoksesta on kulunut vuosi. Hyväksyt yllä olevan ostamalla tämän esineen.