Expendable Clunk - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Clunk hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Jos et jo omista tätä hahmoa, ulkoasun ostaminen aukaisee hahmon automaattisesti pelattavaksi hahmoksi.