Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon
Laajenna ajoneuvokalustoasi Cotco Canyon -kuorma-autolla! Cotco Canyon on paras kumppanisi erämaassa, sillä siinä yhdistyvät suuren polttoainesäiliön ja tehokkaan moottorin tarjoamat hyödyt. Se mahdollistaa etenemisen pidemmälle haastavissa ympäristöissä. Tämä tiedusteluluokan auto sisältyy Year 1 Pass -sisältöpassiin ja Expeditions: A MudRunner Game -pelin Year 1 Edition- ja Supreme Edition -versioihin, ja se on saatavilla heti ostettaessa.