Exoprimal Survival Passin Premium-taso
Tämä arvopaketti sisältää kaikkien neljän Survival Pass ‑kauden Premium-tasot. Näillä erikoispalkinnoilla saat sotapelistä enemmän irti! Sisältö: Exoprimal Survival Pass ‑kausi 1: Premium-taso Exoprimal Survival Pass ‑kausi 2: Premium-taso Exoprimal Survival Pass ‑kausi 3: Premium-taso Exoprimal Survival Pass ‑kausi 4: Premium-taso Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. *Tämä tuote avaa kunkin Survival Pass ‑kauden Premium-tason. Premium-tason avaaminen antaa lisäpalkintoja jokaisesta tason nostosta. *Kausi vaihtuu joka kuukauden ensimmäinen päivä. *Kaudet etenevät järjestyksessä kaudesta 1 kauteen 4. Kauden 4 päätteeksi kierto alkaa uudelleen kaudesta 1. *Voit tarkastaa käynnissä olevan kauden pelistä tai virallisesta verkko-oppaasta. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.