Eville: Frost Golem Pack
Ole yksi mahtavista pakkasgolemeista, jäätyneen tundran muinaisista asukkaista. Tämä kosmeettinen paketti sisältää useita esineitä: Avatar: Pakkasgolemi Nämä golemit ovat jäätyneellä tundralla Hallakaivannon lähellä. Ne elävät eristyksissä ja ovat todella vaarallisia, jos niitä vastustaa. Niiden historiasta ei tunneta paljoa, koska moni ei ole selviytynyt kohtaamisista. Selkä: Jääkristallinuija Tämä oli ennen tavallinen nuija, mutta pakkasgolemin läsnäolo on parantanut sen jäätäviä kykyjä. Varuste: Muinainen pakkasmaski Maski on katalyytti energialle, joka voi luoda pakkasgolemeita. Golemin kuollessa uusi voidaan herättää henkiin sen maskilla. Maalaus: Kavereita tekemässä Rakenna oma lumiukkosi. Latausruutu: Pakkasgolemi Pakkasgolemi vaeltelee vuoriston Äänettömässä metsässä. Ei palautettavissa.