Evil Dead: The Game
Astu ikonisesta Evil Dead -maailmasta tutun Ash Williamsin ja hänen ystäviensä kenkiin ja tee yhteistyötä muiden kanssa pelissä, joka on täynnä ylenpalttista co-op- ja PVP-moninpeliä! Pelaa selviytyjien joukkona ja tutki paikkoja, kahmi saalista ja hallitse pelkoasi samalla, kun etsit avainesineitä maailmojen välisen repeämän korjaamiseksi pelissä, joka ammentaa inspiraatiota kaikista kolmesta alkuperäisestä Evil Dead -elokuvasta sekä STARZin alkuperäisestä Ash vs Evil Dead -televisiosarjasta. Ikonisen hahmot - Voit valita pelattavan hahmosi useasta Evil Dead -universumin hahmosta. Valikoimaan kuuluvat mm. Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell ja monia muita. Uudet dialogeja on ääninäytellyt esimerkiksi Bruce Campbell! Pelaa hyvänä tai pahana - Taistele hyvän puolesta tai ota Kandarian demoni hallintaasi ja metsästä Ashia ja hänen kavereitaan armottomasti Deaditeja ja ympäristöä ohjailemalla samalla, kun yrität saada hotkaistua uhriesi sielut! Ylitsepursuavan visuaalinen kokemus - Revitpä sitten Deaditea kahtia Ashin moottorisahalla tai lennät läpi kartan Kandarian demonina, realistiset grafiikat ja fysiikkaan perustuva gore herättävät kauhun henkiin! Tämä... on paukkukeppini – Käytä kaksipiippuista haulikkoa, moottorisahaa, lihakirvestä ja monia muita aseita ihastuttavan karmaisevaan väkivaltaan pimeyden armeijaa kohtaan. Splatter Royale – Valitse minkä tahansa pelissä esiintyvien selviytyjien ja demonien deadite-versioita tässä battle royale -tyyppisessä pelimuodossa. Hyödynnä luovuuttasi, älyäsi ja aseitasi yrittäessäsi olla viimeinen elossa tässä nopeatempoisessa ja armottomassa taistelussa, johon voi osallistua jopa 40 pelaajaa!