Evil Dead: The Game - Ash Williams S-Mart Employee Outfit
Nimi on Ash. Kodintuotteita. Näytä pahalle mistä sinut on tehty hymy huulillasi ja paukkukeppi kourassasi Ashin upeaan S-mart työntekijäasuun pukeutuneena.