Evil Dead: The Game - Ash Williams Gallant Knight Outfit
Jos keskiaikaisuus on sinun juttusi, niin pukeudu sen mukaisesti. Vedä ylle Ashin rohkean ritarin asu ja olet valmis kohtaamaan ruuvipäät, Deaditit ja kaikki muutkin tiellesi osuvat.