Evil Dead: The Game - Ash Savini Alternate Outfit
Aivan uusi versio alkuperäisestä Savini Ash Variant Skin -designista, johon legendaarinen meikkitaitelija Tom Savini on tehnyt tehostemeikin. Ash Williams kulkee Michiganista aina helvetin porteille saakka pitääkseen Deaditien armeijat kurissa. Ja nyt sinä voit auttaa tätä Evil Dead -sankaria taistelemaan tyylillä!