Evil Dead The Game - Army of Darkness Medieval Bundle
Juhli Pimeyden Armeijan vapautusta tällä Evil Dead: The Gamen Army of Darkness Mediaval Bundle -päivityksellä, joka sisältää uusia asuja lordi Arthurille ja Punaiselle Henrylle, sekä kultaisen asun Evil Ashille ja hänen kätyreilleen. Medieval Bundle sisältää: - Punaisen Henryn skottilaishenkinen asun - Lordi Arthurin Valmiina taisteluun -asun Korosta selviytyjien komeutta tyylikkäästi kultaisella asupaketilla manaajan demoniarmeijalle, mukaanlukien Evil Ash, sekä uudella manaajademonin Screamer-äkkisäikäytyskuvalla.