Europa Universalis IV: Ultimate Bundle
Tutustu verrattomaan suurstrategiakokemukseen Europa Universalis IV: Ultimate Bundle -paketin avulla. Pakettiin on kerätty sisältöä vuosien varrelta, myös kaikki pelin suuret laajennukset aina vuoden 2021 Leviathan-laajennukseen asti, sekä yli 50 lisäsisältöpakettia, jotka lisäävät peliin uusia muotokuvia, yksikköjä, musiikkia ja muuta. Tämä on tähän mennessä täydellisin EU4-vaihtoehtojen ja lisukkeiden kirjasto.