Europa Universalis IV: Starter Pack
Ennen lähtemistä kohti uusia maailmoja kannattaa varmistaa, että laivassa on kaikki tarvittavat varusteet. Europa Universalis IV: Starter Pack sisältää laajennukset ja ladattavan sisällön, joka edustaa Paradoxin mielestä parhaiten Europa Universalis IV -pelin olemusta. Tämä paketti on suunniteltu pelin aloittelijoille ja se sisältää peruspelin ja laajennukset, jotka on valittu korostamaan tämän historiallisen suurstrategiahittipelin monenlaisia pelivaihtoehtoja.