Europa Universalis IV: Origins Immersion Pack
Kirjoita historia uudelleen Paradox Interactiven lippulaiva-suurstrategiapelissä uudella immersiopaketilla, jossa keskitytään Afrikan imperiumeihin. Uusissa tehtäväpuissa seurataan hallitsijoiden ja kansakuntien kunnianhimoisia aikeita mantereella, jolla ihmiskunta sai alkunsa, ja juutalaiselle uskolle annetaan lisää syvyyttä. Europa Universalis IV: Origins -paketin sisältö: ◾Juutalainen uskonto: Mukana ovat Etiopian Israelin huoneen juutalaiset, ja juutalaiset kansakunnat voivat vahvistaa kansallisia vahvuuksiaan valitsemalla yhdeksästä uskonnollisesta piirteestä. Uusia makua antavia tapahtumia. ◾Malin tehtävät: Pysäytä Länsi-Afrikan suurimman keskiaikaisen imperiumin rappio ja ota entiset vasallit uudelleen hallintaan. ◾Songhain tehtävät: Kehitä maakuntiasi ja lunasta Malin ja Timbuktun manttelit uutena nousevana mahtina. ◾Kongon tehtävät: Yhdistä Kongojoen kansat ja kohtaa kasvava Euroopan uhka. ◾Etiopian tehtävät: Varmista uskonnollinen yhtenäisyys ja Salomon kuningaskunnan arvovalta samalla, kun yhdistät Afrikan sarven kansakunnat. Lisää peliin Ç̌äwa-aatelisrykmentit. ◾Ajuuraanin tehtävät: Hallitse Intian valtameren kauppaa ja tuo vettä aavikkomaakuntiisi. ◾Kilwan tehtävät: Keskity laivaston taloudelliseen mahtiin ja perusta siirtokuntaimperiumi merten yli. ◾Mutapan tehtävät: Kehitä Suur-Zimbabwen perustajien perintöä ja hallitse kauppaa hyödyntämällä Etelä-Afrikan rikkauksia. ● Pieniä lisätehtäviä: Uusia tehtävävaihtoehtoja seuraaville: Jolof, Mossi, Hausa, Oyo ja Adal. ◾Uusia alueellisia tehtäväpuita: Uusia tehtäviä Keski-, Itä- ja Länsi-Afrikan pienille valtakunnille, Afrikan sarvelle sekä uusia maa-alue-etuja monille kansakunnille ja alueille. ◾Uusia armeijakuvakkeita: 4 uutta armeijakuvaketta kullekin Kongon, Suurten järvien, Etelä-Afrikan ja Bantujen kansakunnista. ◾Kaksi uutta lähetyssaarnaajamallia: Afrikan koptien ja Afrikan fetissiuskonnon lähetyssaarnaaja-animaatiot lisätty. ◾Uutta musiikkia: 12 minuuttia uutta länsiafrikkalaisittain teemoitettua musiikkia ja 12 minuuttia itäafrikkalaisittain teemoitettua musiikkia.