Europa Universalis IV: Empire Bundle
Europa Universalis IV: Empire Bundle sopii täydellisesti kunnianhimoisille valtaajille. Se sisältää kaikki pelin suuret lisäosat aina vuoden 2021 Leviathan-lisäosaan asti. Empire-paketissa onkin kaikki tarvittava varhaisen nykyhistorian uudistamiseen siten, että oma kansakuntasi on tapahtumien keskipisteessä.