Etulyöntiasema-pakkaus
Sisältää viisi korttia, joilla Lara saa etulyöntiaseman muihin nähden pelin aikana. Sopii mainiosti niille, jotka haluavat pientä lisäetua. Kortteja voi käyttää kaikissa lisäpelitiloissa.