Etsijän jalokivipaketti
Sisältää 6 jalokiveä. Osta jalokivillä voimakkaita pelinsisäisiä esineitä, joilla voit päivittää ja parantaa lohikäärmeitäsi. *Varoitus: Pelin poistaminen poistaa myös ostamasi jalokivet!