Escape Academyn Season Pass
Escape Academyn maailmassa pakeneminen on loputonta puuhaa! Jatka pakomestarin uraasi Escape Academyn Season Pass -kausipassin voimalla. Tämä maksullinen ladattava sisältö lisää peliin kaksi suurta laajennusta: Escape from Anti-Escape Island (julkaistaan syksyllä 2022) ja Escape from the Past (julkaistaan keväällä 2023). Kumpikin laajennus vie hurjiin seikkailuihin täynnä vanhoja tuttuja, uusia liittolaisia ja häijyjä venkoilijoita. Season Passiin kuuluvat laajennusosat 1 ja 2 sisältävät kumpikin viisi uutta pakohuonetta – eli yhteensä KYMMENEN uutta haastetta!