Escape Academy: Escape from the Past
Käy entisaikojen Escape Academyssa ja koe Escape from the Past! Tässä ladattavassa esiosassa (joka sisältyy myös Escape Academy Season Passiin) pelaajat ohjaavat Sandra Solangea ja Eel Barnesia, kun heidän matkansa akatemian opiskelijoina alkaa! Riipaiseva ”onnettomuus” akatemian urheilukisoissa on viedä rehtori Horatio Windsorin hengen, minkä jälkeen hän on varma, että joku opetushenkilökunnasta yrittää MURHATA HÄNET! Windsor on vakuuttunut, että murhaajalla on silmiä kaikkialla, joten hän värvää Sandran ja Eelin peiteagenteikseen tutkimaan jokaista epäiltyä opettajaa. ”Onnettomuuksia” tapahtuu toistuvasti, joten pelaajien on tutkittava viisi uutta huonetta (ja pysyttävä hengissä!), kerättävä johtolankoja ja pääteltävä tappajan henkilöllisyys. Koe murhamysteeri Escape Academyssa!