Escape Academy Deluxe Editionin
Nauti entistäkin laajemmasta Escape Academy -elämyksestä hankkimalla Escape Academy Deluxe Edition! Yritä paeta Deluxe Edition -paketin 20:stä mestarillisesti luodusta pakohuoneesta. Sisältö: Escape Academy -peruspeli + Season Pass -kausipassi. Season Pass -kausipassin sisältö: Escape from Anti-Escape Island (julkaistaan syksyllä 2022) ja Escape from the Past (julkaistaan keväällä 2023). Olet juuri saapunut Escape Academyn pakohuonetaitajien opistoon, missä lupaavat opiskelijat pyrkivät kehittymään kaikkien aikojen pakohuonetaitajaksi. Pelattavana on yli kymmenen taidokkaasti luotua huonetta, joiden suunnittelijat ovat tosielämän pakohuoneiden kokeneita asiantuntijoita. Koe Escape Academy kokonaisuudessaan joko yksinpelinä TAI kahden pelaajan yhteistyöpelinä. Peliä voi pelata jaetulla ruudulla niin paikallisesti kuin verkossakin. Tutki Escape Academyn kampusaluetta ja tutustu opettajiin, jotka ovat varsin värikästä sakkia. Jokainen opettaja on pakotaidon asiantuntija, ja joillakin heistä on omia salaisuuksiaan... Pelin musiikin ja äänimaailman on suunnitellut itse doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon).