Erämaiden selviytyjä
Sisältää Nightshade (Metsästystaituri) -puvun, joka antaa Laralle mahdollisuuden saada eksoottisen eläinresurssin tavallisesta eläimestä, verisen Deathsong (Kuolon laulu) -kirveen ja korttipakkauksen, jossa on taatusti kaksi harvinaista korttia ja kolme muuta korttia, jotka voivat olla harvinaisia.