Episode 3
Survey Mission -tehtävään lisätään kolme uutta episodia: "A Brilliant Scheme", "Elite" ja "Struggle to Survive". *Tämä tuote kuuluu kattavaan Episode All Set -episodipakettiin, joka sisältää kaikki 9 episodia. Älä osta samaa tuotetta moneen kertaan.