Episode 1
Survey Mission -tehtävään lisätään kolme uutta episodia: "A Soldier's Duty", "An Upright Person" ja "Earning the Wings". *Tämä tuote kuuluu kattavaan Episode All Set -episodipakettiin, joka sisältää kaikki 9 episodia. Älä osta samaa tuotetta moneen kertaan.